Det är inte början men det är en början

ons 6 Jun -07

Right, så då var man settled här då. Typ i alla fall. WordPress är kukar som inte låter mig accessa xhtml:en utan att lägga allt på egen server (bara css:en, och det fick jag hosta upp cash för! Där gick min semesterbonus! Not.) och det här med att datum och klockslag inte är på svenska är ju lite pinis. Har inte hunnit kolla om det funkar i olika browsers heller. Är nåt mumbojumbo i senastekommentar-listan. Och så jag har inte kommit på något sätt att göra titelbilden klickbar (can only access the css, remember?). Jobbar på den. Hav överseende med en annan.

Är det för störande med rejvet? Själv tycker jag det är askalas, lite som att gå på fest varje gång man öppnar sidan – och jag har just läst på internet att new rave och 80-tals-retron ska stanna i minst fem år till så då kan jag slappna av.

I vilket fall: hej alla nya vänner – hej alla gamla som hittat hit. Tänk résistance-ledare som gått under jorden och samlar sitt gamla posse i katakomberna under maskering (eh, TYP). Those who know know, men håll tyst med namn och sådär. Vi är ju mogna som fan allihopa, eller hur?

PS. I övrigt har jag under de senaste dagarna funderat lite på om jag håller på att få aidscancer över hela kroppen. Jag har ett sår på tungan, typ en sprucken blåsa, som gör att det gör ont när jag pratar och äter. Jag har en knöl bakom ena örat som gör ont om man petar på den. Min tånagel har spruckit till synes utan anledning. Och igår kväll blev jag le malade imaginaire och började klämma på mina tuttar tills jag var övertygad om att de var två stora cancerklumpar och jag skulle behöva amputera båda, ersätta dem med fruktansvärda silikonlökar som gav tydliga konturkanter under huden, och sedan dö inom tio år i sviterna av aidsen. Ja, jag sa ju aidscancer. Fast det där med tuttarna höll inte i dagsljus; det gör det andra.

19 Responses to “Det är inte början men det är en början”

  1. yfronten Says:

    Kul att se att du redan är back in business! Är helt fascinerad över hur måna mailadresser du har. Lycka till med ditt nya hemliga/utfläkta liv!

  2. eric Says:

    Det låter som du har skjörbjugg. Bit i en citron, ta en tablett c-vitamin eller nåt. Fall i fall..

  3. Denise Says:

    Kommando X här.
    IR-glasögon – check.
    Förväntningar på att ledaren dyker upp i röd skjorta och svart slips – check.
    Kuslig japansk plingkeplonkmusik – check.
    Where the elite meet to eat meety treats? LOVE SEX MONEY.

  4. M Says:

    Hurra, you’re back.
    De här dagarna när du var nere kan ha varit de tråkigaste jobbdagarna i mitt liv. Bara så du vet vilken press som vilar på dig, hehe.

  5. monsoon Says:

    Började precis fundera på att go postal på jobbet när jag märkte att du var tillbaks. Sweet!

  6. Lisas Lisa Says:

    Afte, finne, vitaminbrist. Lösning: särskild salva, klämma, nagelolja (en nagel som spricker vertikalt är ens spruckna vän för alltid, min tumme har inte varit hel på två år).
    Välkommen tillbaka!

  7. Anette Says:

    Länkbyte noterat.

  8. Love Sex Money Says:

    Denise – Ahahaha eller hur?

    M – I like pressure!

    Lisas Lisa – Ovärderlig information, jag är djupt tacksam.

  9. ryan Says:

    welcome back so quickly….a) wordpress is better, you’ll get used to it. b) joy [and everyone else] told you not to go in the canal! did you listen? noooo, ‘cause you’re too cool for school little miss idomyownthing. now look-see…it’s that aidscancer. good job!

    ;) swift welcome back. now i want my $0.05 for coining the lsm.

  10. Love Sex Money Says:

    ”Receipt for your PayPal payment
    ———————————–
    Payment Details
    ———————————–
    Amount: $0,05 USD”

    Snap! :D

  11. kexet Says:

    i keep reading love sex monkey..

  12. Love Sex Money Says:

    Haha well that’s a pretty good description of me I guess :)

  13. Lost in Deutschland Says:

    Ha! Det var hur spännande som helst att hitta nya bloggen!
    Hoppas tyska postwaffe har gjort sitt jobb ordentligt och att de techno-porriga underkläderna är i dina händer.

  14. jonas Says:

    Efter att det har gått flera dagar utan att du haft nya inlägg i min rss-läsare så tog jag tag i saken och upptäckte att du bytt blogg (2 minuters snokande och jag fann den nya).

    gött!

  15. Love Sex Money Says:

    Fantastiskt – då kan folk alltså följa ledtrådarna! Litar på att bara den välvillige kommer försöka leta upp mig på det där sättet, och jag vill ju inte förlora de trogna läsarna.

  16. jonas Says:

    kom på en fråga bara, varför kör du inte din blog på en egen host så du kan styra och ställa hur du vill?

  17. Love Sex Money Says:

    jag ville ha upp den snabbt och hann inte böka med webbhotell osv. bara domännamn hade ju gått snabbt men då hade jag varit tvungen att hosta den på min fornamnefternamn.com och det vill jag inte av anonymitetsskäl. men det blir nog egen hostning förr eller senare.

  18. T Says:

    Åh vad rädd jag blev när jag kom hem idag efter att ha varit bortrest och märkte att den gamla bloggen var borta. Men åh så glad jag blev när jag lyckades snoka fram den nya. Läskigt att man inte är helt anonym med kommentarerna längre dock.

  19. Love Sex Money Says:

    Det är bara jag som kan se vilken mail du har bakom kommentarerna, orora dig inte.


Kommentera

