I be ballin!

tor 7 Jun -07


Glömde berätta att högre makter gav mig ett tecken på att jag var rätt ute när jag reggade; lovesex is ballin!

5 Responses to “I be ballin!”

  1. ryan Says:

    that’s too fucking gangsta. it’s meant to be.

  2. Isabella Says:

    Yey! Nu kan du stoltsera med att ha förkortat min långa tågresa i iaf 7 minuter. Minst! Tack gode gud för wap när någon högre makt fått för sig att stänga av all tågtrafik mellan Sala och Uppsala.. Fast nu är jag spänd på rave-temat eftersom

  3. Isabella Says:

    (Slut på tecken) min söta lilla telefon inte klarar av sånt häftigt! Hoppas den här bloggen får leva länge utan missöden. Kram Isa

  4. Denise Says:

    För övrigt ska världar inte mötas. Det är ju sjukt mycket roligare så.

  5. Love Sex Money Says:

    Denise (me LIKE your new name!) – i allmänhet eller i synnerhet?


Kommentera

