Smygblogg!

tor 7 Jun -07

Nu sitter jag på Ottos dator under förevändningen att betala elräkningen (vi bor ihop, tillsammans med vår engelske flatmate) men smygbloggar lite baföratt. Jo och så har jag druckit lite såndäringa alkohol. Kom just hem. Vi hade anledning att fira idag, Sassy och jag och  Otto, så vi var ute och åt och gjorde bort oss för att vi inte fattar fina resturanger och Sssy blev bjuden på grappa för det var hon som hade högtidsdag men jag blev tvungen att dricka upp rävgiftet. Och som vanligt spillde jag massa bös på mina byxor.

Dessutom fick jag just hem ett set med naughty schoolgirl-underkläder från mitt tyska underklädesutbyt; blogging adds so much to your life, till exempel genomskinliga skotskrutiga underbyxor med Tyrolen-snörning i sidan. Nu måste jag springa ner och pröva! Och så måste jag sluta innan jag blir upptäckt. Hejdå.

Nej nu blev jag upptäckt!  ”Hon tokbloggar,” skriker Otto och jag retirerar.

10 Responses to “Smygblogg!”

  1. Bro Says:

    Haha ska bli kul att se hur nya bloggen artar sig… :) and I LIKE rejv-loggan! MEN hey, jag vill oxa vara med i persongalleriet!! Jag har faktiskt kant dig langst av ALLA y’know (konkurrens endast av mom and pops)

    och jag sager bara fem ord till: Mongolisk. Karaoke. Chingis. Khan. Vodka.

    Peace out

  2. Love Sex Money Says:

    Asså, det är ju ingen ”älskar mest”-lista utan snarare lite av en ”in order of appearance”-lista och du är ju så långt bort att du liksom inte ingår så mycket i min vardag :/ men klart jag lägger till dig!

    Det där är fem ord jag typ skulle dö för att få uppleva på samma gång, fan vad najs det låter!

  3. yfronten Says:

    Oj, det har aldrig hänt i min blogg att någon vill kasta skotskrutiga genomskinliga underkläder efter mig! Det enda som hänt är att jag fick en trisslott för att göra reklam för ett underklädesföretag. Med namnet lovesexmoney lär du få många intressanta förslag. Lycka till!

  4. Lost in Deutschland Says:

    Men hurra! vad roligt!obeservera de små silverplupparna på de DUBBLA bh-banden i bak. Helt fantastiskt roligt. Don’t blame me blame it on the german sense of fashion.

  5. Sassy Says:

    Sassy! Me love!

    Och grattis till någon vars kodnamn jag inte vet, men som fyller år idag! Hurra hurra på födelsedagen!

  6. Love Sex Money Says:

    Lostie – ja men eller huuur? Amazing! Tyskporr liksom! Har dem på mig this very moment.

    Sassy – :) Bästisen rätt och slätt. Hurra för Bästisen, för det är ingen vanlig dag, det är Bästisens födelsedag!

  7. Lost in Deutschland Says:

    ja jag tänkte med den nya rygg-urringningen (eller va fan man kallart) så är ju lite tysk porr/trash/techno nitar aldrig fel. Liksom att visa upp.
    Jag har sjukt mycket fredags känsla idag och kan omöjligt koncentrera mig på jobb utan vill bara ut i solen och dra benen efter mig.
    Och när jag inte kan göra det så skriver jag bloggkommentarer istället. Jag kanske är världens sämsta anställda. Någonsin.

  8. Ylva Says:

    Vet inte om det är du som censurerar eller om det är jag som inte kan kommentera. Hur som helst, nu känns det lite trist att bli snuvad på foton. De där underkläderna vill jag se! Gillar lack, läder, nitar och kanske skotskrutigt.

  9. Matilda Says:

    Smygblogg for life!

  10. Love Sex Money Says:

    Ylva – dina kommentarer fångades upp av ett spam-filter och jag som är lite ny på wordpress såg det inte först. Ordnat nu!


Kommentera

