Två saker

ons 13 Jun -07

Igår kväll när jag var ute och gick en sväng lite avslappnat i mina otroligt snygga nya vita Phatoak-jeans (haha sorry, var bara tvungen att få in det) kom det en enorm lastbil med en ännu enormare grävskopa på flaket. På alldeles nära håll såg jag kranen och själva skopan (eller vad det heter) vila tungt och stilla mot flaket, den gula ytan smutsig och skrapad och grävskopan orörlig. Jag fylldes lite av vördnad. Det kändes ungefär som att se ett dinosaurieskelett på museum. Så stor, så död, så mäktig när den en gång levat, så nära mig nu men så långt från mitt liv.

Och så fick jag äntligen hem det där Bon-numret om sex och satt framför köksbordet igår och läste. Och jag tycker såklart precis som alla andra, att bah! och att jag ska skriva en längre kommentar till det när jag maskar lite mer från jobbet, men i väntan på analyser låter jag käften gå och säger: Martin Kellerman, tack för att du tänder på tjejer som dansar fult. Det var nog det sötaste jag hört sen jag konfirmerade mig. Jag skulle kunna ligga med dig bara för det och för att du var så söt på bilden. Quetzala Blanco, vad jobbigt det skulle vara att ligga med dig när du bara pratar hela tiden och dessutom inte babblar om häret och nuet utan dina förnedringsfantasier ända fram tills du skriker ”Nu går det för mig!”. Jag menar inte att vara fördömande, bara att den enda gång jag varit med någon som pratade oupphörligt var bland det jobbigaste sex jag haft. Vi är alla olika, jag säger som TKU sa på sin tid: ”Dricka sprit och hålla käften!” ;) (not really, men ni fattar) Lady Oscar, guuvafint att du erkänner dig fantisera om pojkvännen och mjuksex och gillar småkakor. Det är okej. Det är gulligt. Vanilj är okej.

8 Responses to “Två saker”

  1. M Says:

    Håller med om allt.
    Och tillägger:
    Lasse Lindh – hoppas att du aldrig mer får nått ligg.

  2. ania Says:

    :O :O :O ÅÅÅH MARTIN KELLERMAN!!! GULL!
    varför förtjänar inte lasse lindh att få ligga mer!? tell me, har inte läst.

    vanilj ÄR okej. jag älskar vanilj.

  3. karin Says:

    mhä! martin kellerman var ju bajstråkig och sa ju typ ingenting. vet inte riktigt vart jag vill komma med det menmen…

  4. Love Sex Money Says:

    Mmm, han verkade mest besvärad tyckte jag också.

  5. Pojkfröken Says:

    I got two words for you: Gunnar Ardelius.

  6. Love Sex Money Says:

    Hur var Gunnar nu, han var typ värsta mjukisen va? Fina killen. Äeh. Var det inte de i det samtalet som var så tråkiga och bara ”jag förstår mig inte på folk som skriker, det verkar lite överdrivet, vad vill man bevisa egentligen?”

    Den som sa det kan gå och duscha.

    I am woman, make me roar.

  7. M Says:

    Det där med Lasse Lindh – först tänkte jag att det bara var nån form av radikalfeministisk tidigare dold åldra hos mig som plötsligt dök upp, men nu när jag läst intervjun igen kan jag fastslå att han verkligen är lite blåst. Eller ganska rejält blåst egentligen. Han pressar Kellerman på om inte också han (alltså Kellerman) tycker att det är fantastiskt att få ligg för att man är känd, han säger att han vill att brudar ska vara helrakade men att killar få göra som de vill och han fantiserar om grova saker ”redskap och sånt”. Okej – den sista anledningen räknas kanske inte. Men ändå. Jag gillar honom inte.
    Gör det mig pryd och sexfientlig?

  8. Martina Says:

    var det inte sannerligen intressant med gudrun schyman också? aj vilka diskussioner denna artikel fört med sig på jobbet. i love it. men har fortfarande inte bestämt mig huruvida jag tycker det är Ok att snacka överfall så jag lämnar det osagt men kramar sönder den diskussionen också. det behövs. själv satt jag på flygplatsen i frankfurt och läste och fattade inte varför alla som passerade stirrade så förbannat tills jag insåg att, hoppsan, framsidan är ju en aning kladdig. snacka om att invitera, va.


Kommentera

