Azzååååååå

fre 15 Jun -07

Asså nu har jag druckit för mycket och råkar vara tillbaka på jobbet i en minut (vi tar farväl av några tyska praktikanter) och jag vill bara skriva till er. Hej jag är full. Jag är sorglig. Hejdå! Pussssss

Uppdatering 09.20
Men nej! Lilla vännen. Inte är du väl sorglig? Full ja – bjuder någon en på Jäger efter Jäger på tom mage så blir det så – men det var en fin kväll och tyskarna var roliga och det är inte så konstigt att vi var tillbaka på jobbet eftersom de bor där (våra praktikanter; inhysta i en lägenhet i kontoret, festligt värre) och nu förstår jag inte hur du tänker? Gumman.

One Response to “Azzååååååå”

  1. Lost in Deutschland Says:

    tydligen är jäger företags-saften på mitt nya jobb. Jag är rädd för min första jobb fest. Jäger och jag går inte så bra ihop.
    Jag har ett lite känsligt huvud idag, mina jumbo cocktails dunkar obehagligt i pannan. aj.aj.


Kommentera

