Jag har blivit så sentimental på sistone

mån 18 Jun -07

Igår fick jag stora runda tårar i ögonen när jag läste ut Jenna Jamesons självbiografi, och idag fick jag stora runda tårar i ögonen när jag såg på Top Model.

And I quite like it.

6 Responses to “Jag har blivit så sentimental på sistone”

  1. Denise Says:

    Jag fällde en tår idag när jag lyssnade på Frank Sinatra. Är inte det väldigt okvinnligt. Borde jag inte tyckte att han är en gris liksom?
    Till mitt försvar: Jag flög in over London och det var så vackert och livet kändes så stort.
    Är inte det en väldigt manlig tanke förresten?
    *Förvirrad*

  2. Denise Says:

    (Lite vinslirig kanske.)
    (How very tant 1986 förresten.)

  3. Lisa Says:

    Då skulle du bara pröva att vara i kyrkan på skolavslutning och sjunga den blomstertid… som jag gjorde i tisdags. Jag skulle gjort den bästa bölande mormor stolt.

  4. Love Sex Money Says:

    Denise – haha könsförvirring ftw! jag bölar till Johnny Cash. Speciellt när han sjunger att kroppen känns så ensam på en söndag. Då delar vi bakfylleångest och längtan efter kärleken och han raspar vidare och jag klämmer en tår.

    Lisa – OMG! Where can I get some o’ that?

  5. Lost in Deutschland Says:

    Inget får tårkanalerna att översvämmas som den blomstertid nu kommer. Åh, och så den här som jag kollade på igår: http://www.youtube.com/watch?v=2u6k-99qcCE
    Fy fan vad blödig jag är.

  6. ania Says:

    eh, den blomsterid nu kommer ger mig bara the creeps. dunno why. grinade dock till en avril lavignelåt idag *skäms*


Kommentera

