Jag 01.29 igår

ons 20 Jun -07

Jag knarkar

”Ohhh duuuuuude that feels sooo goooood. Bra skit… åh jäklar det är bra skit. Hit me with some more o’ that. Bara lite. Jag vet att jag inte borde, jag har möte klockan nio imorgon bitti men… Bara lite till… Några minuter… Ahhh.”

3 Responses to “Jag 01.29 igår”

  1. 123apple tree Says:

    you already know this, but perhaps for others:

    http://www.123rerere.com

  2. Tetra Says:

    ja vill mäh knarka fast inte bildskärm då ju. / 13åring

  3. Love Sex Money Says:

    Tetra. När Schatje knarkade fick jag skaka hand med hennes langare en regnig natt (de facto vår första dejt). Han var svart, körde en röd bil och ville gärna ligga med henne. Se där, tre goda saker på en gång – allt tack vare knarket.


Kommentera

