Typ hundratusen vuxenpoäng på ett bräde

mån 25 Jun -07

Asså feta minus i streetkredd att lägga blombilder på bloggen men:

KOLLA JAG HAR ODLAT DEN SJÄLV PÅ MIN BALKONG! FATTA SNÖGG ELLÄ! Eller, det var mamma som fick plantera den åt mig när hon var här i april. Men jag köpte löken! Satte krukan på balkongen! Vattnade en gång! Watched it grow!

Det är (läser jag mig till) en mango-färgad kalla.

2 Responses to “Typ hundratusen vuxenpoäng på ett bräde”

  1. Herbert Anka Says:

    Få tillbaka streetkredd, posta bild på din ganjaodling.

  2. Love Sex Money Says:

    Skitbra idé! Måste bara skaffa en först. Men det är lätt, de säljer starter kits här på vilken blommarknad som helst.


Kommentera

