Haha jag är ju dumihuvet

ons 27 Jun -07

Klart att vi inte gick hem halv åtta. Klart att de felinformerade undersåtarna gjorde ett halvkasst jobb – så jag och Otto skickade iväg dem vid sju, gick och köpte sushi (fast då smög jag på mig de medhavda ballerinaskorna) (förresten blev jag som vanligt besviken på fisken jämfört med den vegetariska varianten), mölade i oss maten, satte oss ner med jobbet och insåg att vi hade en ”shiteload o’ work” (vanligt citat chefen) framför oss. Och nu är klockan halv elva. Men sushin var god. Jag har ont i ryggen dock. Nu ska jag ut och dricka öl med length punkt se och skorna har åkt på igen. Hejdå!

3 Responses to “Haha jag är ju dumihuvet”

  1. Denise Says:

    Vad är en kall öl i Amsterdam med mina små bloggkärlekar när jag kan sitta här och jobba på en POWER POINT-PRESENTATION. Ha? Va?

  2. Love Sex Money Says:

    Muahahahaha!

  3. Denise Says:

    Beatch.


Kommentera

