Veckans klipp

tor 28 Jun -07

Somna halv fem och vakna klockan sju med lätt ångest är inte bästa sättet att börja en arbetsdag. Köpte Redbull på väg till jobbet men glömde ta en sån där knarkvärktablett som fick mig att walka på solsken i kombo med Redbull sist gång.

Dock blev morgonen genast mycket muntrare när jag såg det här:

ad of the week

Joråsåatteh nu e man ju veckans annons i den lokala engelskspråkiga gratisnöjestidningen. Jag bygger verkligen vidare på min streetkredd här känner jag.

3 Responses to “Veckans klipp”

  1. kexet Says:

    woooohoooooo! :D

  2. Lost in Deutschland Says:

    Fan vad roligt, du måste hålla oss uppdaterade om du får några napp! :oD


  3. […] första inlägget jag läste som fick mig att skratta! “I love the internet but it doesn’t really love me […]


Kommentera

