Men det var ju inte det här jag menade

sön 1 Jul -07

med att göra folk besvikna. Har lyckats med att såra någon jag älskar väldigt mycket. Det var en katastrof som väntade på att hända men jag tänkte ju inte att det skulle hända såhär. Fan.

Uppdatering 20.16
Jag är väldigt dålig på konflikter. Och när de är av den här kalibern blir det ju inte lättare direkt. Jag sitter på jobbet. Jag mår fysiskt illa. Jag kan inte tänka på något annat. Jag vill gråta och spy och bli slagen gul och blå. Samtidigt kan jag inte ta tillbaka det jag sa som sårade; det var ett försök att beskriva verkligheten som jag upplevde den. Jag fick tillbaka den andra personens version av verkligheten som var alldeles motsatt, plus att hon sa att det min utläggning var bland det elakaste nånsin. Hon vill helst inte träffa mig på ett tag. Och jag som trodde att vi skulle kunna gråta och prata om våra olika sidor av saken och sedan tillsammans gå ur det som bättre vänner än förut.

Uppdatering 00.02:
Känns lite bättre nu, getting by; det blir en tung nöt att knäcka men nu har jag bölat nog för ett helt kompani (jorå, klart karlarna gråter i krig) och kommer fixa vardan. Och snart är det slut på jobb-maraton och då väntar Summerjam. Bara en vecka kvar nu. Jag peppar med intrikat planerande på hur man undviker att handla öl på överfyllda förortssupermarketen och att bära den på överfulla festivalbussresan och att hålla den kall på överfulla campingen.

Förresten gjorde jag en crying while eating. Folk verkar typ chockade över det där och på sajten är det ju uppenbart fejk men asså jag är helt införstådd med fenomenet, middag måste man ju ändå käka liksom och varför höra upp med gråtandet när man har flyt?

Kommentera

