Knark och knulla

ons 4 Jul -07

Och när jag ändå är igång: old news old news, men jag glömde posta det här för typ evigheter sen och tycker fortfarande det var intressant. Via alltid läsvärda Kinky Afro hittade jag till Johannes Nilssons gästblogg om sex och drogerI’m ugly but I’ve got a blog. (Obs, för den som inte läst I’m ugly förut kan det krävas viss stålsättning innan du vänjer dig vid ”alla kvinnor är fittor”-jargongen.) Please do make paralleller till Kinkys sex är för underklassen-analys.

4 Responses to “Knark och knulla”

  1. Herbert Anka Says:

    Riktigt rolig läsning för oss knarkintresserade, mycket annorlunda infallsvinkel. Good find säger Aftonbladet.

  2. Love Sex Money Says:

    You know I always help you with the drugs honey.

    (men what’s UP med de fula avatar-bilderna på kommentarslistan? suck, wordpress, jag säger då det – jävla kukar när du inte hostar själv)


  3. Äh. fuck that. Im ugly tycker jag är hysterisk, på fler än ett sätt.

  4. Love Sex Money Says:

    Hysterisk ja, men fortfarande intressant.


Kommentera

