Lämnar landet för lite reggae

fre 6 Jul -07

Tillbaka på måndag

7 Responses to “Lämnar landet för lite reggae”

  1. Bästisen Says:

    Kära Love Sex Money!

    Nu är det måndag och du har ännu inte uppdaterat bloggen. Vi är sorgsna och besvikna och tagit vår tillflykt till lådvinets underbara värld.

    /Benke & tuppen

  2. Bästisen Says:

    ps. Tuppen hälsar att hon/den är mycket sårad över att inte ha tilldelats något smeknamn på bloggen.

  3. Bästisen Says:

    Uppdatering:

    Boxen är slut och vi har en lysande idé:

    Benke, osten, tuppen, berlin, supa, shoppa och en och annan ost. Vi går upp, bakfylleshoppar, äter lunch (salladslunch, eftersom vi är fräscha, urbana tjejer), starbuckslatte med skinny blueberry muffin, sedan säger tuppen: ”jag ser tequila, jag ser lakrtisshots, och rosévin – det festar alla med nuförtiden, eller det kanske var förra året, jag vet inte”

    Submit a fucking comment!

  4. Bästisen Says:

    Uppdatering:

    Lådvinet har tagit slut och vi har en idé:

    Benke, osten, tuppen, Berlin, supa, shoppa. Vi går upp och bakfylleshoppar, äter lunch (salladslunch, eftersom vi är fräscha, urbana tjejer), dricker starbuckslatte med skinny blueberry muffin (måste vara skinny, säger tuppen!), super. Tuppen säger: ”Jag ser tequila, jag ser lakritsshots, jag ser rosé – det är vad alla festar med nu, eller om det var förra året, jag vet inte.”

    Submit a fucking comment!

  5. Love Sex Money Says:

    Det är sant.

    Jag anlände 15.43, gick hem och duschade, kollade mailen, fick magknip, skrev ett mail, gick till jobbet, fick kommentarer om min rödbrända näsa, jobbade, åt middag, jobbade, och här sitter jag nu.

    Men eftersom jobba brukar vara synonymt med att blogga kan man ju fråga sig vafan jag gör som är så viktigt. Det vet jag inte riktigt.

    Tuppen får heta Kakan! Tänk på mig när ni vinar!

  6. Love Sex Money Says:

    Åh, såg just det här sista! Säger bara en sak: A.W.E.S.O.M.E!

    Har aldrig varit i Berlin, vet inte om det är inne eller ute med rosé anymore men typ dör av tanken på vinskimrande semester med er två!

  7. Bästisen Says:

    Det tog oss just 15 minuter att öppna ett vin med skruvkork…

    Kakan tycker att kakan tyder på bristande kreativitet. Jag tycker hon gnäller, framförallt eftersom jag är Bästisen…

    Vi läser Wendy – rena trendmagasinet, extremt 90 tal ftw!!! Kolla magtröjorna, skärpen, de tajta blanka västarna… Ahmen asså på rille, värsta lindsay lohan!!!! (det sista från Kakan)


Kommentera

