Bildblogg

tor 12 Jul -07

Blodgivare fo life
Asså det är ju bara så trevligt att ge blod. Jag struntar egentligen i ”den goda gärningen”, jag tycker mest bara om att komma till ett rent och upplyst ställe och kryssa i lite rutor och bli behandlad med kärlek och respekt och få titta på när värsta coola röda livselixiret pumpas ut ur min arm just like that, och sen pysslas om med gratis fika.

PS. Hehe men jag veeet att skorna inte matchar resten.

PS2. Var där och tog tester för att få börja ge i Holland, det är därför det kommer ut i ett provrör och inte ner i en påse. Jag kan rita nästa gång också så får ni se hur det går till på riktigt!

PS3. Gött säckig hållning jag har när jag sitter eller hur?

PS4. Insert sprutnarkomanskämt here.

2 Responses to “Bildblogg”

  1. ania Says:

    åh, jag har inte kunnat lämna på aslänge eftersom jag hela tiden ”råkar” ligga med folk och därmed måste vänta tre månader hela tiden… älskar fan att lämna blod! haha.

  2. LSM Says:

    Den regeln kör de inte på i Holland! Annars hade jag aldrig kunnat lämna :D :D :D

    Däremot tolv månaders karantän på sex med en snubbe som haft sex med snubbar – jag blev precis redo.


Kommentera

