The Flickr tit guy eller Kalla mig anal

mån 16 Jul -07

Det är inte så att jag har massa tuttbilder på min Flickr, men visst ser man lite urringning ibland – hello det är ju bilder på mig – och nån där jag ville visa den coola (rätt höga) skärningen på en ny klänning. Den senare har några tuttbeundrare på Flickr, och förra veckan fick jag det här mailet.

Asså jag är ju inte den som tycker det är creepy om det sitter nåt spärrmongo och runkar till en kysk klänningsbild på min byst – ”thanks for the wanks”? amen you’re welcome liksom – men när jag kollade hans bilder såg jag det här.

Kalla mig anal men man lägger FAN INTE upp sexbilder på nån som inte gett sitt godkännande. No. NO, NO, NO. Jag sparkar bakut, jag ser rött, jag blir aslack, jag blir trött. Och därför censurerar jag min aggressiva moralpanik i svaret jag skrev.

Som väntat var det inte uppskattat.

5 Responses to “The Flickr tit guy eller Kalla mig anal”

  1. camila Says:

    att han inte sparkar bakut själv? vilket psycho.

  2. kexet Says:

    OMG
    just saw his pics…

  3. LSM Says:

    eller hur!?

  4. Denise Says:

    Men gud — när ska du lära dig att inte ge psykopater syre?
    Det finns bara ett sätt att hantera idioter: total ignorans.

  5. Love Sex Money Says:

    Att ignorera är det svåraste som finns, i alla lägen.


Kommentera

