Pepperspray no way

ons 18 Jul -07

Dä va änna sketatrevlit, på ett sådär gammaldags, soft och ödmjukt sätt. Är skittrött men för en snabbis betygsätter jag Jack som följer:

Pratbarhet: 4 av 5 – konversationen flyter på fint
Personlighet: 3.5 av 5 – ödmjuk men inte självutplånande, positiv, soft, lite barnslig, sketatrevlig som sagt men inte rolig så man skrattar på sig
Knullbarhet: 2 av 5 – sooo not my type men söt in a totally non-sexual type of way; snällt ansikte & småplufsig
”Connection”: 3.5 av 5 hittills – vi får väl se…

(Måste säga att jag är lite besviken att ingen kommenterat ”MEN ÄRU VÅLDTAGEN ELLER!?!?!?!” fast klockan är halv ett.)

4 Responses to “Pepperspray no way”

  1. Denise Says:

    Haha. Jag tänkte inte våldtäkt. Jag tänkte sex.
    Betyder det att glaset är halvfullt för min del?

  2. Love Sex Money Says:

    Hahaha definitivt!

    Min terapeut tycker förresten att jag inte ska ligga med folk första gången jag träffar dem längre.

  3. kexet Says:

    i went to bed 23.30 and thought hmm another half hour before she’ll blog.. or not.. i’m happy you’re alive!

  4. yfronten Says:

    Ojojoj! Jag har inte kommenterat för jag har inte läst din blogg på ett tag och nu har jag mycket att läsa ifatt ser jag. Kul att se att du repat dig efter bloggattentatet då du blev tvungen att byta adress! Att jag inte läst beror på att jag varit i Florida och Bahamas i två veckor (här ska man bli avundsjuk) samt att jag brukar läsa på jobbet när jag är ensam på kontoret och att hemmadatorn är jävelseg och inte klarar av så mycket bilder och grejor (här ska man tycka synd om mig). Lycka till med din nya vän!


Kommentera

