PINIS

fre 20 Jul -07

Flatmate kom just och sa att vi typ börjat tjuta en massa klockan fem på morgonen – att nivån på vår lilla hemmafest varit okej tills dess men sen hade han vaknat av oväsenet och det faktiskt varit lite jobbigt.

Jag hade en vag misstanke om att jag kanske låtit lite för mycket med tanke på våra tunna väggar, men hade ingen aning om att det var så mycket. Det är skitpinsamt fo’ real ju. Fatta att det ”sov” två pers i vardagsrummet precis utanför min dörr typ – om Flatmate vaknade på övervåningen kan det inte varit vettig ljudnivå nånstans.

Pinsamt 2 på jobbet i morse: Jag sitter vid en dator med chefen – som f ö är nykterist – och han bara ”Hey… have you been drinking whiskey this morning?” och jag bara ”Ehehe I had a little last night… do I smell?”

Kommentera

