Hehehe

lör 21 Jul -07

och så har jag blåmärken på insidan av låren. Sa ju att han var smal (de är från hans höftben, alltså).

2 Responses to “Hehehe”

  1. Denise Says:

    Var glad for att han inte hade tandstallning ocksa.

  2. LSM Says:

    Oh snap! Ouch hahaha. Har som tur är sluppit uppleva det faktiskt.

    Inte för att det var nåt eating out på gång heller – more like standard fyllehettroreceptet – cirkus en halvtimma, missionären-bakifrån-cowgirl + nån joker, sedan slockna utan att någon har kommit. Men det var najs ändå.

    Fast en sak oroar mig. Jag vaknade av någon anledning med namnet ”calleschulman” på hjärnan (i gemener, jag ser ofta ord skrivna) – och nu kan jag inte komma ifrån känslan av att det finns en mikroskopisk möjlighet att jag kallade den blonde sötnosen för calleschulman.


Kommentera

