Barn av vår tid

mån 23 Jul -07

Jag kan bara inte låta bli att stalka människor åtminstone lite grann om man har flörtat eller legat eller så. Men 21-åringen finns varken på Facebook eller Myspace såvitt jag kan se. Vad är han för en jävla 21-åring?

Otto brukar säga att jag aldrig skulle kunna vara tillsammans med nån som inte har blogg för vi skulle inte förstå varandra.

Det vore att dra det lite väl långt… och dessutom vore det patetiskt.

Men det ligger fan något i det.

8 Responses to “Barn av vår tid”

  1. camila Says:

    haha. till och med min pojkvän medgav att han bara skaffade blogg för att han skulle kunna vara ”med i svängen”. det säger en hel del om vår generation.

  2. olle Says:

    hail the blogging generation. det är så sant det där.

  3. LSM Says:

    hej Olle

  4. ania Says:

    men gu, nästa kille jag skaffar ska fan inte ens ÄGA nån dator. helst.

  5. LSM Says:

    I’d be bored out of my fucking mind efter två dar… fatta hur många referensramar man inte delar? Hur lite han skulle förstå behovet att kolla bloggen x gånger om dan?

  6. olle Says:

    haha no shit. killen måste ha dator och vara ganska beroende, annars kommer det ju aldrig funka.

  7. LSM Says:

    Precis – ljuva drömmar om att sitta tillsammans med Han eller Hon i den stora sängen med varsin laptop i knät… ”Hahaha älskling har du sett vad Katrin har skrivit nu?”

    (Ta mig med en nypa salt, men det vore fan inte fel)


  8. […] jag redan erkänt måste jag ju stalka lite grann i alla fall, och efter att jag facebookmailats med Syntluggen igår […]


Kommentera

