Ikväll ska jag träffa Peter

mån 23 Jul -07

och jag känner så på mig att han kommer vara dum i hela huvet. Egentligen skulle vi setts förra veckan och då hade vi inte pratat så mycket än så jag trodde han var vettig – det var därför vi bestämde tid. Det tror jag inte längre. Men jag tänker träffa honom ändå för att artigt kunna säga efteråt att nej hördu, det var nog inget för mig det här.

Jag vet att han är 1.95 lång, holländare, jobbar med e-kommers och kallar sig kreativ.

Jag slår vad om att han är fucking full of himself, högljudd med ett bullrigt skratt, har för stor smalrandig skjorta, halvlångt vågigt mellanbrunt hår i slarvig backslick, läderskor och läderskärp, och vad han själv definierar som ”ett charmigt leende”, och gillar töntiga holländska techno-DJ’s.

Uppdatering: Han har gett sig själv smeknamnet Mr Brainquake, bara en sån sak.

5 Responses to “Ikväll ska jag träffa Peter”

  1. Jacob Says:

    AHMMM mr Brainquake – det är ju fantastiskt! Ser fram emot en detaljerad rapport/återgivning/fler smeknamn han haft genom åren/etc.

  2. LSM Says:

    Men eller hur!?

    För er som inte var lika snabba som Jacob tog jag bort det för jag tänkte att han kanske är typen som googlar sitt eget smeknamn… men whatever :D

    Inlägget avslutades typ med ”Han har gett sig själv smeknamnet Mr Brainquake, bara en sån sak.”

  3. Jacob Says:

    Haha, åh, vad jag önskar att jag kunde plita ner ”Mr Brainquake” i Google-fönstret i Safari med vetskapen att allt jag kommer att läsa om, kommer handla om mig.

    (Fast nu såg jag att det ger prick och exakt 0 träffar. Men i teorin!)

  4. Sassy Says:

    Bara så du vet, så står biten om Mr Brainquake fortfarande kvar i inlägget..

  5. LSM Says:

    Jo, jag la tillbaka den när Jacob sa att det inte gick att hitta när man googlade.


Kommentera

