Vilken dag är det idag? Onsdag? Voilà: Onsdagförmiddagsrant

ons 25 Jul -07

Jag ska skriva om Peter, det ska jag (sammanfattningsvis kommer vi inte att höras igen dock). Men nu har jag revva (=review) om typ en timma så det finns bara nåra minuter att om inte kasta in handduken så i alla fall kasta in ett blogginlägg.

Efter att jag ätit chokolad och beundrat mina blommor igår kväll hände tre bra och en dålig sak. Det är nog överflödigt att skriva vilken som var den dåliga *BLINK*

1. Jag hade fått paket! Hela vägen från Amerkat hade sötaste vännen skickat en… trumvirvel… OhMiBod! Vibrator som du pluggar in till din iPod/mp3-spelare/dator och därefter vibrerar i takt med musiken. Den kan gå i typ tusen olika egna farter också utan att vara kopplad till nåt, och det är ju bra eftersom jag inte har nån musikspelare sen mina senaste två kraschade och min flashiga telefon blev stulen.

2. Vi såg Death Proof! Gå och kolla, inga ursäkter *gör min aWeSoMe-dans*

3. Jag drabbades av kris när jag höll på att byta om till sovkläder, och avbröt ombytet för att ligga naken tvärs över sängen och grimasera till tysta tårar i typ 45 min. Haha fresh eller hur? Lite sådär över livet i allmänhet, typ vad gör jag här, tycker jag att mitt jobb är så kul egentligen, är jag ens nåt bra på det, varför pallar alla jag känner att jobba tolv timmar om dan medan jag blir dumihuvet av det osv, men mest över typ undrade jag när min självbild slutade vara ”rolig, trevlig och begåvad” och närmade sig ”korkad och värdelös” (okej inte alltid och inte så dramatiskt, men åt det hållet).

4. Sen fick jag nog av självömkandet och ville pröva vibratorn – mest av nyfikenhet, kriser är inte så himla uppkåtande direkt. Men DUDE! Och då är jag ändå rätt svårflörtad med såna där apparater vanligtvis. (Och ja, jag erkänner att en och annan ass close up från Death Proof hade fastnat på näthinnan ganska lägligt *moppeflås*)

2 Responses to “Vilken dag är det idag? Onsdag? Voilà: Onsdagförmiddagsrant”

  1. Kaia Says:

    Ooh. En sådan vibe låter intressant. Bör undersökas. Om jag har råd.

    Och förresten skulle jag aldrig palla att jobba så mycket utan att bli helt galen. Kan någon det överhuvudtaget?

  2. LSM Says:

    Den frågan ska jag fundera över i ett alldeles eget inlägg ganska snart…


Kommentera

