Drinks and friends by the River Thames

tor 26 Jul -07

Imorgon bär det av till London. Change of plans gör att mitt resesällskap bytt både namn, ålder och kön (men har kvar en förkärlek för farligt tajta jeans och söt lugg i ögonen): istället för med Paris spenderar jag helgen i lyxlägenhet med Poppojken som nämndes som hastigast i föregående inlägg – Sassys gitarrspelande polare på nitton sköna jordsnurr!

Och just det, en sak till är ändrad från originalplanen: No touching! Mitt sällskap och jag är strikt platoniska.

Men i övrigt är planen densamma: jag har fortfarande inte bestämt hur många par högklackade skor (som jag fortfarande inte ens kan låtsas gå i) jag ska ta med, jag vill fortfarande se engelskorna spy klockan elva när puben stänger och jag vill fortfarande bli plakat och dance the night away. Tate får nog plats där också. Och Big Ben lär man väl skymta. Themsen? Hard to miss.

5 Responses to “Drinks and friends by the River Thames”

  1. Isa Says:

    Haha, hälsa Poppojken!

  2. Denise Says:

    Allt forberett.
    Have fun!
    Se till a kaka ostron och Guiness pa The Cow. Drick drinkar pa Lonsdale. Brunch pa Beach Blanket Babylon. Latte pa Kitchen & Pantry.
    I den ordningen, typ. Haha.
    Puss.

  3. yfronten Says:

    Themsen lär väl bli särskilt svår att missa nu i översvämningstider! Hoppas du kommer hem torrskodd i dina höga klackar ;-)

  4. Eric L Says:

    Platoniskt… Ja, ja, det blir väl till och ”mind fucka” dårå.
    Ha det super i London!

  5. elin Says:

    hoppas du får det helt fantastiskt vännen.


Kommentera

