Kungörelse: Min semester

tor 26 Jul -07

Tjufemte augusti till nionde september kommer jag att vara i Sverige. Preliminärt är schemat:

25-26 augusti: hemortshålan
27 aug-6 sept: hemlig ort i göteborgstrakten långt från stadens sus och dus. Ingen bor där så besök mig! Vin & säng & ett stenbord på tomten finnes.
6-9 september: Umeå. Kan ni fatta eller? Jag ska till Umeå. Hoppas jag.

6 Responses to “Kungörelse: Min semester”

  1. T Says:

    Oj, vad ska du göra i Umeå?

  2. LSM Says:

    Jag ska hälsa på Ali och Crille! Hur spännande som helst – måste vart aaaages sen sist. Gamla norrländska lajvrävar tillika ex, eller, det är ju bara Crille som är mitt gamla ex men jag ser dem nästan som en enhet nuförtiden ;)

  3. karin Says:

    omg!!!! umeå!!! skojjar du eller? weeeeeee! tja jag har ju en ny tvåa där, komplett med katt och ny ikeasofa och allt:) så du vet vart du kan slagga om du vill.

  4. LSM Says:

    Sweet! Så kan vi gå på fest med Ali och Crille och så får du supa med världens mysigaste gamla nördar!

  5. karin Says:

    hahaha, favorit i repris från musikanternas kamp -01 med andra ord:)

  6. Bro Says:

    back in swe, ar hos simon nu!! Kom forbi estockholmo pa vag till ume sa kan vi ses – annars lar det ju inte vara forran till jul och det vore INTE BRA!! jag e i sthlm fran 19e aug onwards….

    KRAM!!


Kommentera

