Jag som Simpson

tor 2 Aug -07

Mycket roligare än Simpson-filmens simpsonkaraktärsgenerator är BK:s Simpsonize me. Här är jag som Simpson när jag är full och glad och lite svettig och har hamnat på ett jättekonstigt ställe sådär som jag brukar när jag är full och glad och lite svettig. Fast den rosa mikrofonen… den vet jag inte var den kom ifrån. Kanske hittade jag den på gatan. Jag brukar ju göra det, hitta saker på gatan som jag tar med mig.

2 Responses to “Jag som Simpson”

  1. Sofia Says:

    Åh vad roligt!
    Har också provat nu, men vilket program öppnar man med efter att man har laddat ner bilden?

  2. LSM Says:

    Jag lyckades inte ladda ner bilden, jag tog en screenshot istället (om du högerklickar kan du zooma in). Trist att de inte gjort en bra service för det.


Kommentera

