För att jag vet att ni vill veta

mån 6 Aug -07

Jag hade en riktigt old school mardröm inatt. Olika personer i min närhet förvandlades (en kroppsdel i taget, som först försvann) till ett jättelikt monster som skulle äta upp mig och som hette Vermin (av alla saker; Otto säger att jag förläst mig på mycket Potter) och såg ut typ så här:

vermin.jpg

Sen kom jag på att det inte var på riktigt, t ex såg Vermin lite dataanimerad ut – och då försvann han, bara för att dyka upp igen när scenen ändrats och en annan person dörjade darra i kanterna för att sedan förvandlas.

Jag vaknade svettig och tänkte: usch då, det var en mardröm, men det var ju inte så farligt.

Sen tänkte jag: men om det varit på riktigt, om jag skulle börja upplösas för att sedan förvandlas till ett köttigt vrålande monster, då vore det så otroligt läskigt att det finns inte. Och sen svettades jag vidare i skräck i några minuter tills jag somnade om.

Kommentera

