Babysteps

sön 12 Aug -07

Sms-konversation med Kexet 16.30.

Hi! Just checking, how you doing? Kiss

Haha, I had the hangover from hell until recently but now i’m fine. Kept my promise to the therapist, no sex! :D And you? Helluva party last night, wasn’t it? X

Oh so good you kept the promise! I’m alright no hangover! Just lazy. Was a superparty! X

I did give him some head (just like half a min) in the bathroom earlier tho, but that can’t count; have to approach celibacy babysteps ;) Wanna join in on pizza dinner in a few hours?

Haha! True, that doesn’t count! Im gonna hang with François in de pijp later, if i ever get out of bed. Enjoy the pizza!

Babysteps! Det var en rasande galen fest i en katakomb och alla var där, till och med Sassys gamla vapendragare på besök i stan. Jag hade på mig mitt senaste H&M-reafynd och var hetast på stället, ramlade pladask baklänges på dansgolvet två gånger och visade därmed trosorna för hela festen inklusive en jag vill ska anställa mig (tur att jag hade snygga trosor; mina lucky underwear från HEMA), hånglade upp en svensk med syntlugg (samt drog in honom på toaletten for a 5 dollar sucky sucky; han återgäldade tjänsten fast jag hade tampong inne(!)) och när han ville följa med hem sa jag rakt ut ”Men det blir inget sex, för jag har lovat min terapeut att inte ligga på första dejten” och han följde med fast jag var psykfall och låg med armen om mig och sa att jag är söt när jag sover. Sen gick han hem tidigt för att skapa popmusik och gotta love him for that – jag ville bara äta traditionsenlig helgfrukost med peepsen utan gäst.

Imorse kunde jag knappt stå på benen, vaknade precis i det darriga stadiet när fyllan lämnar kroppen och var totalt spaghetti. Sassy sa att hon borde skriva en bok om mina olika morgonstadier efter utgång – fortfarande full, halvt däckad eller fräsch som en nyponros? You never know.

One Response to “Babysteps”

  1. Isa Says:

    Now that’s a gentlemen


Kommentera

