Stalker me

tis 14 Aug -07

Som jag redan erkänt måste jag ju stalka lite grann i alla fall, och efter att jag facebookmailats med Syntluggen igår kväll blev jag lite nyfiken. Han lär ju ha talat om för mig vad han sysslade med men det kan ju inte en fyllkaja som undertecknad komma ihåg.

Voilà: Syntluggen jobbar som programmerare sen åtta år tillbaka, kan ni fatta? Jag är lite svag för programmerare måste jag erkänna. Men jag är också lite rädd för människor med såpass ordnade liv att de har jobbat med samma sak så länge – och i princip hela tiden har bott i samma stad. (Hur gammal han är är dock fortfarande höljt i dunkel. Började man som programmerare under IT-bubblan kan man ju ha varit hur ung som helst – har en kompis som jobbade två av tre dagar i veckan på högstadiet med att designa hemsidor.)

Uppdatering: 35! Hihihi nu blir jag alldeles fnissig. Vore kul att ses och få reda på om han är trevlig även när inte fyllan har sista ordet. Nu måste jag sluta stalkas och vara lite mogen tror jag.

2 Responses to “Stalker me”

  1. Appe Says:

    Hej LSM. Jag läste en kommentar från dig i en annan blogg, om det din hippie terapeut sagt om hur man kan fabricera negativa tankar om sig själv. Att andra tycker illa om dig. ”stay on your own island”. Inte för att det var en så stor och viktig insikt i mig själv, men det gav en stor insikt i en vän. Tack!

  2. LSM Says:

    Hej Appe och tack själv för att du talar om det – gud vad glad jag blir, hoppas det blir lättare att bemöta din vän nu :)


Kommentera

