Hejrå!

fre 24 Aug -07

Nu åker jag alltså på min otroligt efterlängtade, otroligt mogna ensamsemester i ljuva Sverige och ska göra mitt bästa för att stay off the crack. Ja, internet alltså. Och spriten. Och ligga har jag ju redan slutat med. Men fuckable ska jag vara i alla fall! :D :D :D

You fuck it? I fuck it!

Jag är formellt tillbaka den tionde september. Alla som saknar mig får skriva fina kommentarer medan jag är borta.

(Nån som vill slå vad om hur länge det tar för mig innan jag OCD-skriver ett nytt blogginlägg från semestern?)

5 Responses to “Hejrå!”

  1. Denise Says:

    Hot! Hot! Hot!
    Åh.
    Baby.
    VARFÖR är jag inte flata, eller åtminstone straight.

  2. camila Says:

    Jag gissar p`tisdag, men det ´r kanske l´ttare att h`lla sig om man vet att n`gon gissat p`ett datum?

  3. LSM Says:

    Ehm, det var så här länge jag kunde hålla mig från att kolla kommentarerna… Heh. Men till mitt försvar behövde jag jobbkolla lite grejer på internet. Eller det kanske gör det ännu värre?

    Sverige äger än så länge.

    Denise – kah-CHING! Wish you were. Eller nej, you do the G-A-Y alldeles för bra :D Visst är bikinin typ det hottaste i mannaminne? Jag har inte underdelen tyvärr. Får improvisera. Eller köra Ankeborg. Egentligen ska jag ju inte pubba (publicera) bilder men jag tänkte att ingen kan känna igen mig med så stora glasögon och så mycket pose.

  4. Matilda Says:

    Har du köpt bikinin på EPisode? I så fall sitter vi samma bnåt, för jag har också köpt en snygg bikini utan underdel därifrån…

  5. yfronten Says:

    Jag vet inte vad OCD är men hoppas att du inte kan hålla dig ifrån bloggen till 10 september, är skitlänge ju! Fast det är ju kul om du har ett liv utan bloggande…


Kommentera

