Men silly girl

fre 24 Aug -07

Men vad håller jag på med, det är ju som när jag mailade med Fargo i onsdags;

Getting a bit attached to the date dude btw.

Attached? Wtf? Wow haha.

I know, it’s scary isn’t it? I mean it’s not serious or anything but, like, I wanna hang out with him and sleep on his arm and stuff.

*puke*

Oh puke right back at ya. Whatever. Never mind him, everything I touch turn to shit after a while anyway. Goodnight.

Och jag får ju inte gå och glömma bort det där. Stupid girl. Kan ju inte gå och bli all mellow on him bara för att han kysser fint och har blonda fräknar. Note to self: Inte bara släppa på försvaret sådär. Inte att det direkt har hänt något – sure, igår skämtade jag och Otto om att jag blivit dumpad för att han inte facebookat mig på hela dan men like ooooh liksom. Igår svängde jag förbi för att tanka över lite Battlestar på min brand new femhundra gigs externa* och han släppte visserligen in mig i huset halv tolv och mötte med en puss men ville inte att jag skulle stanna över natten, och jag menar det är nothing men det faktumet att jag blev besviken gör att jag måste hålla mina hästar här, herregud.

Jag kan ju inte bara glömma bort att allt jag rör vid blir till bajs till slut ;)

Han är sinnesrubbad förresten men det är vi ju alla mer eller mindre. Han satt uppe hela natten med en luftpistol för att skjuta musen i deras lägenhet, med en bit bacon på en spik som bete. Och han erkänner sig väldigt beräknande och säger att han medvetet manipulerar folk för att få sin vilja fram.

Efter jobbet igår innan jag koppade Bsg hamnade jag på en snabbdrink med gamla favoritkollegan Hasse och jag kunde inte undgå att säga att ”I might have met a guy” (see?) och hans första fråga var ”How’s his sense of fashion?” Och av någon anledning gjorde det mig alldeles lycklig i hjärtat. Någon slags bekräftelse på min & Hasses gemensamma värderingar kanske? ;) Vi delar samma inställning till och intresse för mode och erkänner vår ytlighet totalt och bejakar den ihop.

* Fatta femhundra jävla gig eller! For a lifetime! Jag är så lycklig, det är min första externa hårddisk och jag slipper gå och snylta på Ottos varje gång jag ska se ett avsnitt av Desperate Housewives, jag slipper radera musik jag lyssnar på sällan och jag kan bygga upp ett alldeles eget porrbibliotek! Klart man måste ha en pr0n-mapp liksom :D :D :D

Kommentera

