Smygblogg!

tor 30 Aug -07

Klockan är 02.00, natten är svart som insidan av en katt*, jag är ensam i skärgården och jag är på farligt syndigt humör. Smygfacebookar och smygbloggar i skydd av mörkret. Ler ondskefullt och läser fruktansvärt dålig roman om sektuppväxt och äter alldeles för många kakor. Tänker på deepthroating och kräkreflexen.

Är lugn och lycklig och lite lömsk.

Lämna era syndigaste surftips.

* Pratchett-referens. Förresten blev jag intervjuad om min nördighet och nördidentitet idag, för en vetenskaplig uppsats.

3 Responses to “Smygblogg!”

  1. Bästisen Says:

    *drar efter andan*

    Men…! Jag har inte ens varit borta ett dygn och redan ett blogginlägg? Fast å andra sidan, vad väntade jag mig…?

    Mitt syndigaste favoritsurftips brukade vara yaoishrine.com, innan det av töntiga upphovsrättsliga skäl la ner. Du ser? Det handlar inte bara om den fria information, om ett samhälle med en ny syn på ägande och om demokrati ftw – det handlar om snusk!!

  2. M Says:

    Bloggarna som finns sparade under ”favoriter” på min jobbdator är mitt syndigaste surftips.
    Där är jag jämnt och tafsar när jag borde forska och vara smart.

  3. S. Says:

    Haha ”Tänker på deepthroating och kräkreflexen.” lysande. Öhh syndigt…Dommelsch ölen i min kyl verkar väldigt syndiga just nu.


Kommentera

