Ingen sugd kuk för Syntis!

mån 10 Sep -07

Jag har fått höra att jag var luddig när jag introducerade Syntluggen till bloggen; jag tänkte naturligtvis att omnämnandet av ”en svensk med syntlugg” i babysteps mot celibatet-inlägget talade för sig själv. Andra relevanta inlägg om Syntis läses här, här och här.

I vilket fall; jag tror jag kan avräkna honom som potentiell date / kk / myspys / vaddetnuvarpåvägattbli eftersom karln bevisat under semestern att han inte är särskilt intresserad av att prata med mig. Jag gav flera fantastiska öppningar till intressant facebookande/smsande men det enda han ville prata om var låten vi kommit överens om att jag skulle skriva text till (den är grym btw).

MEN HIS LOSS DÅRÅ. Jag som tänkte lära mig deepthroating och allt, jag var riktigt peppad. Får väl se mig om efter en annan kuksugarkompis. Obs obs jag är fortfarande celibat, men jag menar om man kunde träffa nån fin och snäll person som går att lita på och som har tillräcklig erfarenhet av att bli deepthroatad så vore det ju en investering för framtiden. Ja jag har tröttnat på att tvivla på mina egna kuksugarskills; jag vågar inte ens ge det allvarliga försök längre utan kör bara nån slags ”don’t think I’m trying to blow you, I’m just being a bit artsy down here”. Eller tja, sist gång gjorde jag väl en och annan hyfsat deep take men så blev jag paranoid och fick för mig att människan tyckte jag var pinsam och enbart stönade i uppmuntrande syfte. Det är därför jag behöver någon som går att lita på.

(Och don’t even get me started about the girls.)

Förresten. Håll tummarna med mig för att Synten inte börjat läsa bloggar under min semester. Då dör jag lite inombords.

One Response to “Ingen sugd kuk för Syntis!”

  1. LSM Says:

    Meta-kommenterande; såg att jävla WordPress konspirerar med jävla Twingly så att mitt Facebook-inlägg kom upp i ”bloggat om artikeln”-rutan på DN.se fastän jag aldrig gjort ett jota för att sånt skulle hända, och det gav mig en hundra träffar eller så. Nu nojar jag som fan för att Syntluggen skulle ha varit en av de hundra och fattat vem jag är. Jag vet liten chans men gah jag hatar sånt här. Jag ska sluta involvera mig med folk som pratar svenska, det är enda lösningen. (Sluta skriva snuskiga detaljer, vad pratar du om?)


Kommentera

