Fuck him ner i avloppsröret

fre 14 Sep -07

Brorsans kommentar till att Syntluggen inte vill gå på nattbio med mig inatt.

4 Responses to “Fuck him ner i avloppsröret”

  1. Babi Says:

    Har aldrig kommenterat din blogg förut, men jag var tvungen att slänga in en kommentar om att jag gillar den och dig och att jag drömde om att deepthroata tack vare eller på grund av dig inatt. typ lite info sådär på kvällskanten.

    ja. typ det. tack för en bra blogg

  2. LSM Says:

    Åh, fan vad kul! Perfekt info sådär på kvällskanten. Kan du berätta vad du drömde? Vem blev deepthroatad?

  3. Babi Says:

    Jag drömde att jag deepthroatade en kille jag har sex till och från med. Det var det i drömmen som var det väsentliga, eftersom jag vanligtvis är ganska sparsam med avsugningar på grund av en incident i mitt tidiga tonår (jag var full kille ville bli avsugen, jag spydde över hans kuk och sen löpte jag). Det sjuka var att i drömmen njöt även jag av det. Blablabla, psykoanalys. Men, ville bara dela av mig av upplevelsen!

  4. LSM Says:

    Hahaha ang fyllesuget! (och förstås djupt tragiskt, no disrespect, men du förstår vari humorn ligger) Men vad kul att det var roligt att deepthroata i drömmen. En dag kanske det blir verklighet…?


Kommentera

