Myspysa under filt och göra pruttljud på syrrans mage

fre 14 Sep -07

Jag sitter här och ska skriva headlines, men har skummat igenom hela Ottos blogroll istället och vill helst bara gå hem. Inte att det är så stressigt… eller jobbigt… eller tråkigt egentligen, det jag borde göra. Och blablabla jag har ett så kreativt och coolt jobb whatever. Men det är bara inte en sån dag. Den sortens dag det är, är fredag. En sån dag när du längtar tills jobbet är slut för att gå hem och krascha i soffan med varma tofflor och nybryggt te och syskon och smält ost på skogaholmslimpa. Eller åtminstone gå hem och ha helg.

Men det blir det inget med, inte den här veckan.

Men det blir ganska många headlines.

One Response to “Myspysa under filt och göra pruttljud på syrrans mage”

  1. yfronten Says:

    Eller så kan man göra som jag som sitter vid datorn på jobbet för att sedan komma hem och blogga. Och läsa den här bloggen som jag knappt törs läsa på jobbet för att gymnasieeleverna skulle undra jättemycket om bibliotekarien läser lovesexmoney. De tror ju man är så jävla präktig, det är sååå mycket de inte vet… ;-)


Kommentera

