That’s where it’s at

fre 14 Sep -07

Slutmachines jag-hyr-en-våldtäktsman-krönika på Vice tillsammans med College Callgirls fascinerande taco-hooker-lesbianism var lite mycket för mig för att hålla inombords igår kväll när klockan var över tio och vi väntade på conference call från LA; jag blev tvungen att dela med mig till de grabbiga kollegorna (”Guys… I just read on the internet…” som 99% av allt jag säger börjar) och ytterligare befästa Robbans teori om att det enda jag egentligen är intresserad av är porrbloggande.

Jag är ganska ensam om den passionen här på jobbet, konstigt nog.

2 Responses to “That’s where it’s at”

  1. Kaia Says:

    Du har alltid de intressantaste länkarna. Skulle aldrig ha hittat dem utan din blog.

  2. LSM Says:

    Vad kul att du gillar dem :) Here’s another one for you: manlig tatuerad redneck-porrstjärna med fitta – och han bloggar. Jätte-NSFW.


Kommentera

