Nån som känner nån med en soffa i York?

mån 17 Sep -07

Okej alla måste tänka efter nu. Vi kan inte låta briljanta Paris stundande kometkarriär gå om intet för att hon inte har rika föräldrar som kan betala hotell i York nu när hon blivit personligt inbjuden av grymmaste forskaren. Eller hur? Någon måste känna någon som kan låna ut en soffa eller en madrass i eller i närheten av York, UK, 9-10 oktober.

Om du lånar ut din soffa till Paris – som är både snygg och smart och snäll – gör du mig en personlig tjänst och jag kommer vara mycket tacksam. Maila på hejlove [at] gmail.com.

7 Responses to “Nån som känner nån med en soffa i York?”

  1. Bästisens Lisa Says:

    Det här är ju upprörande! Får icke ske! Men jag känner ingen. Kan vi inte skramla istället? Hur dyrt kan det bli liksom. Jag lägger upp 200 spänn för klasskampen, feminismen och systerskapet. Kom igen nu!

  2. Kaia Says:

    Min och Anias kusin bor typ två timmar från York, om man tror på Mapquest. Ca 20 mil alltså. Hjälper inte det håller jag med Lisa. 200 kan alla avvara!

  3. paris Says:

    alltså guuuud. ni är så fantastiska. du är så fantastisk!

  4. Linnah Says:

    Äh, Couchsurfing.com, hur bra som helst!! Hur mycket folk som helst som gladeligen lånar ut en sovplats.

  5. Bro Says:

    20 York-bor på couchsurfing, testa det! alla kan inte vara psykopater… ;)

  6. Ylva Says:

    Jag har en kompis i Norwich, men det ser också ut att vara tjugo mil från York ungefär. Min sambos mormor bor i Southend, nära London, men på ett ålderdomshem. Kanske inte så lysande att låna deras soffa.


Kommentera

