It’s Britney, bitch

ons 19 Sep -07

Har inte haft tid för mycket den senaste veckan men kollade äntligen på Britneys ”skandaluppträdande” på VMA som vi läst spaltmeter om. Jag sällar mig inte helt överraskande till kören som säger you go girl och efter en mental breakdown är det kanske inte så jävla lätt att läppsynka och shejka booty, men du står iaf på scen – props.

Vill egentligen bara lägga in en fotnot ang Britneys i sammanhanget omskrivna kroppsform: ”fugly and fat”!? Babe’s delish! What a dish! Gimme gimme more.

3 Responses to “It’s Britney, bitch”

  1. Kaia Says:

    Alltså hon är ju stelbent som en stelopererad ko och det märks att de har gjort en koreografi som är lätt för henne att utföra, men ändå! Att bara våga sig upp på scen i sådär lite kläder efter det året hon har haft är fan inte illa. Och om hon är fet vet jag inte vad jag ska föreställa vara…

  2. Lost in Deutschland Says:

    Fast när jag ser henne på scenen så tänker jag bara: varför har hon ingen som bara kramar om henne och säger något i stil med ”fan Britney du är ju grym och skit i det där, vi åker till det här stället helt hemligt, ingen kommer att hitta dig, ta med dig barnen, vi softar och tar det lugnt. Du kan göra det, du behöver göra det.” och så åker Britney på semester från världen och bara tar hand om sina barn, kanske sjunger lite i duschen, äter god mat, läser böcker.. Så kan hon komma tillbaka om ett år eller så, med den här skivan och kanske tycker hon t.o.m att det är roligt att stå på scenen igen. Känns liksom som om man inte måste stå på scenen och läppsynka och shejka booty efter ett mental break down. Eller?

  3. Suss Says:

    har inte sett detta, men det är folket som tvingar upp sådana som hon på scen som gör att vi aldrig kan få awesome ”kommersiella” artister här i väst… En viss sydkoreansk grupp som råkar ha comeback på scen imorgon (yay yay) har tränat och tränat och tränat som små gnur det senaste halvåret för att kunna leverera rykande heta framträdanden… det är folk som de som jag beundrar, inte folk som Britney som tror att de kan komma undan med vad som helst bara för att hon var störst en gång i tiden… nej, någon borde ha fått henne att inse att man måste kämpa för att det ska bli bra.
    ok, nu har fått ur mig det också. Skönt. ^^ Jag har burit på det ända sedan jag hörde talas om hennes halvhjärtade comeback-försök…


Kommentera

