Ligga hela natten skrämma slag på halva stan

sön 30 Sep -07

Subject: Dude!!
I got laid like a million times last night! What’s the use for asshole guys anyway if it isn’t using them sexually? :D :D :D

Like a million bazillion times, kuk i parti och minut straight outta avloppsröret! Kände igår att jag slutat bry mig om vad Syntluggen tycker och tänker om mig och därför skickade jag iväg ett ”Händer ikväll då?”-sms som var lika avslappnat menat som det lät – och dra mig baklänges om inte karln ba säger att han ska ta det lugnt och föreslår att jag ska ”komma över och hänga” (LIGGA). Men jag hade planer och sa att han kunde haka, och det gjorde han, och det var en skitrolig kväll på alla sätt och vis och jag njöt lite av att välja bort nån alpha male som stötte på mig till förmån för min trettiosexåriga nörd. Drog halvtidigt (halv tre på femklubb) och cyklade hem till honon. Han spelade låten för mig – den jag skrev text till – och den var riktigt fin på riktigt, så det sa jag och han svarade med ett lyckligt femåringsleende och ”Ja jag är bäst, jag vet” och sen låg vi på det.

Och eh, asså förlåt brorsan men int ble det nå kondom (jag käkar piller men ändå), och jag somnade och drömde att han smygfilmat vårt sex och lagt upp det på Youtube med taggarna ”sex” och ”syfilis” (!) och jag fattade att det betydde att han var Syfilismannen (jfr HIV-mannen). Jag såg aldrig filmen i drömmen men jag vaknade med en extremt tydlig bild i huvudet av en pixelerad Syntluggen på alla fyra i en bordellröd sammetssäng, och så Flickr-taggar istället för Youtube-dito – ja, så här:

(Han har inte mustach men ändå duktigt likt för att vara bild från internet! Inga kalsonger i drömmen heller men det finns en gräns för hur mycket man orkar photoshoppa på bakfyllan.)

Så låg vi hela morgonen fast när klockan slog tolv körde han bort mig. Men det är okej. Jag är sjukt casual med honom nu.

Just det, fick nästan övat lite deepthroating också! Det var kul fast jag var jättefull så det var lite svårt med koordinationen, typ komma ihåg att andas, men vafan. Ja efter det sa han till och med någonting i stil med ”Du är så fin” och fastän den korrekta utläsningen av det torde vara ”Det där suget wasn’t half-bad” så var det fint att höra.

Och ”ta hand om dig” sa han med eftertryck och lite bekymrad min när jag gick. Nästan som om vi kände varandra och han visste hur dåligt jag tar hand om mig själv.

Note to self: Sjukt casual, sjukt casual. Håll lilla hjärtat på avstånd will you?

Kommentera

