Jag blir så trött

ons 3 Okt -07

– Var är Otto? frågar chefen.
– Han är nere och röker, som typ alla gånger han inte är här när du frågar, svarar jag.
– Jaha, jag har inte sett honom idag.
– Fast han har suttit precis här bredvid i två timmar.
– [Namn], are you okay?
– Ja vadårå?
– Sure?
– Ja?
– Nah, det är bara det att you’re being very blunt

Mäh, måste jag vara ljuv hela tiden eller? Vädret är grått, det är höst, ingen annan på jobbet verkar bli förhörd om deras mentala tillstånd när de inte är happy campers. Och vi har en accountsnubbe som kan vara skittyken men bara får grabbiga skratt till svar. Men jaja. Att jag jobbat här i nio månader betyder tydligen inte att jag kan sluta tindra med ögonen och le inför chefen.

Kommentera

