Life ain’t that bad after all

lör 6 Okt -07

Ibland krävs det så lite. Kaffedrucken, nyduschad och nyknullad sitter jag på min underbara balkong med fötterna på stålräcket & senaste numret av GLU Magazine (”lesbian quarterly”) och solen skiner som om det var augusti och imorgon fyller jag år och ska laga pannkakstårta åt alla mina vänner.

Men sen blev det lite kyligt…

(Jepp, Syntis igen – inget drama inget krypande so no hating ok? Träffade på honom ute utan att någon av oss hört av oss under veckan, var ärlig med mina avsikter och cyklade hem till honom och låg när jag var färdigfestad. Drömde ångestfyllt om php och kuksugning – ja, i kombination; det var något php-kommando som skrev ut alla gånger jag velat gå ner på någon men misslyckats – och om att Syntluggen skulle ha en blogg. Vaknade. Mös lite. Blev bjuden på kaffe och sen tackade jag för mig och cyklade och köpte hallon & blåbär till tårtan i enorma mängder.

4 Responses to “Life ain’t that bad after all”

  1. Matilda Says:

    Nu är det imorgon! Grattis darling! Minns förra året. Mustascher osv. Det var tider. Amsterdam for life!

    Saknar dig och er och allt.

  2. Camila Says:

    Grattis i mängder!

  3. LSM Says:

    Tack!! Det var en grym dag :)

  4. T Says:

    Grattis i efterskott vettja!


Kommentera

