Hoppsan

tis 9 Okt -07

Imorgon kväll åker jag till Tyskland på tjänsteresa (vilket ord! bara det). Jag och Otto ska hjälpa tyskarna att ”knäcka ett tv-script” i en och en halv vecka. Awesome! Jag gillar våra tyskar. De är roliga men inte så smarta så förhoppningsvis kan man briljera lite. Jag hoppas vi får bo på ett hotell med gratis spa som förra (och första) gången vi hälsade på tysklandskontoret, men chansen är nog inte så stor… troligare med våningssängar i en skabbig dorm på Reeperbahn.

2 Responses to “Hoppsan”

  1. storey Says:

    Hamburg alltså? Där är jag ganska ofta, ska dit om ett par veckor igen. Grejen med Hamburg är att man måste lära sig älska skabbet. Kolla in barbarabar (tror den ligger på HamburgerBerg, tvärgata från Reeperbahn). Det brukar vara riktigt bra stämning därinne med allt från allmänt popfolk till gambianska dealers. Men vettigare människor än mig skulle antagligen inte ta i något där inne utan diskhandskar på händerna.

  2. Lost in Deutschland Says:

    Synd att München är så långt från Hamburg, annars hade du varit välkommen att hälsa på! :)


Kommentera

