Stuff it, Stuffit

fre 12 Okt -07

Har äntligen bestämt mig för att betala den gentila avgiften av 6,99€ i månaden för ett rapidshare-konto så att jag kan ladda ner tv-serier på löpande band istället för att sitta och svettas med torrents. Mitt första projekt blir att ta igen det av The L Word som jag missat.

Uppenbarligen har Stuffit Expander också missat något… typ antal timmar:

picture-1.png

Tror jag packar upp resten av filerna på lilla pc:n hemma på hotellrummet istället.

4 Responses to “Stuff it, Stuffit”

  1. eric Says:

    Hur fixar du t.ex filmer/serier via rapid share? Berätta gärna!

  2. LSM Says:

    * Köper rapidshare premium via paypal.
    * Googlar ”Californication S01E09 rapidshare”, ”The L Word season 3 rapidshare” eller vad jag nu letar efter.
    * Kommer förmodligen till en blogg eller så som lägger upp rapidshare-länkarna (du lär dig hitta bra bloggar som länkar till nya avsnitten av det du följer). Det är ett par länkar per avsnitt, part.rar-filer, ibland password protected men då brukar den som ger ut länken ge passwordet också.
    * Klickar på en länk, kommer till en rapidshare-sida där jag scrollar ner och klickar premium, sedan scrollar ner och väljer nedladdningsspegel.
    * Sen laddar jag snabbt som attan och sen väljer jag nästa part.rar i ordningen.

  3. eric Says:

    Thanx! Vad kostar det?
    Det här kanske ersätter pirate bay..

  4. LSM Says:

    6,99€ i månaden, som det står i inlägget ;)


Kommentera

