Man vill ju gå till sjöss för mindre

tis 16 Okt -07

(Innan jag säger något annat måste jag säga att det här bara måste ni kolla!!!)

Jag gillar saker som ser skönt industriella ut och jag gillar hamnar med sina stora himlar, stora kranar, klara färger och stora båtar extra mycket. Därför stod jag lycklig som ett barn och knäppte kort efter kort när vi var på tur i världens nionde största hamn (Europas näst största) i söndags.

Typ så här:

Containers

Ship

No smoking på båtdeck ffs, det skriver vi larger than life på den här mintgröna väggen eller vad säger ni grabbar? Haha, märkte just att No smoking-båten syns ju på första bilden med, fast från andra hållet, bakom containrarna. Där ser man. Vi åkte visst i cirklar.

2 Responses to “Man vill ju gå till sjöss för mindre”

  1. camila Says:

    w00t? jag blev sjukt besviken över att valparaíso inte ens platsar på tio-i-topplistan. och sen blir jag paff över att jag bryr mig! det du.

  2. LSM Says:

    Hahaha, ja ibland är det spännande vad man märker att man sätter stolthet i.


Kommentera

