Kul med ord

fre 19 Okt -07

Hej hallåja, här har vi roligt när vi går i tyska affärer!

Och vad i helvete står det på de här örngotten…!? –>

Eh, vänta. Princess. Inte incest.

(Och igår var det såhär inspirerande att skriva tv-scripts, när vi behövde basera dem på rent bajs:)
picture-1.png

Uppdatering:
Brorsan mailar sköna tvättmedel som fanns på hyllorna när han var i Långbortistan (Kazak-, Kirgizi- eller Uzbeki-, that is), ”barf” och ”MUF”!

3 Responses to “Kul med ord”

  1. M Says:

    Oh oh oh sweet memories!
    När jag hade tandställning och det var 1989 eller nått köpte min mamma flera askar KUKIS under ett besök i Tyskland. Hon tyckte det var så roligt så roligt och (ve och fasa för en 12-åring) gav till och med ett paket till snygge tandläkaren. Inte uppskattat av dåtida mig och min syster, kan jag meddela.

  2. Maja Says:

    Hehehe, åh jag älskar sånt här!

  3. masha Says:

    HAHAHAH KUKIS!!! *MOGEN*


Kommentera

