”Jag vill kräkas – bluuh!”

sön 28 Okt -07

säger Otto i skrivande stund, i realtid, det är hans nya varningsljud för att kräkas.

Efter det fantastiska halloweenpartyt igår där jag var utkädd till Laura Palmer, wrapped in plastic, kraschade jag hemma hos Sassy med Otto och Sassys nya grymma flatmate Rory. När jag vaknade med dunkande huvudvärk och bakfylleångestminnen av konstiga sms-konversationer med Fargo hörde jag de romantiska fnittren och glada mumlandena inifrån Sassys rum och kände att jag ville vara meeeed… Så jag drog täcket omkring mig och parkerade mig i Sassys fotända. Och här sitter jag. Alla mår skitilla men vi har det jättemysigt, tillsammans, i utkletat smink och med ölsmaken i gommen. Jag blev tillsagd att googla söndagsöppna affärer på Sassys datta men HELLO, obviously bloggar jag istället.

”Jag är bollförvirrad!” säger Sassy i skrivande stund. och ”Otto du har så jävla svettiga fötter FÖRSVINN!”

One Response to “”Jag vill kräkas – bluuh!””

  1. kakan Says:

    Laura Palmer!!! OMGOMGOMG maila en bild, oki:)


Kommentera

