Jag vet ju varför

sön 4 Nov -07

Både Syntluggen och Erin är ju själva definitionen av playing safe för mig. Människor som inte utmanar eller hotar eller vänder upp och ner på mig på något vis, människor som påminner mig om tryggheten i det jag växte upp med, the Ms/Mr Nice Guy i en quirky tappning (människor om vilka jag någonstans egentligen tycker ”I could do so much better” hur charmiga de än är).

Men vadå.

Har man spenderat det senaste året och ett halvt med att längta hjärtat ur sig på avstånd efter människor man aldrig kommer få tycker jag man kan cutta sig själv some slack för att komma på fötter igen (ursäkta anglicismerna).

Det kanske inte är något att skämmas för att det enda man kan hantera just nu är en ofarlig Ms/Mr Nice Guy.

Kommentera

