Det är jag, Kanye och Mackan

tis 6 Nov -07

Kanye har dem i videon till Stronger och dra mig baklänges om det inte är Mark the Cobra Snake som har dem på en bild på deras myspace: The Shutter Shades.

Shutter Shades

Och när det är så genialt som ett par persienner till plastglasögon kan jag både komma över och embracea att jag blir en kändis-efterapande svensk-ängslig wannabe när jag beställer ett par. För de är gjorda för mig.

Frågan är bara vilken färg? (Vita bågar är så förra året, har Otto berättat att Mackan sagt i en intervju – men å andra sidan ganska hett – men å tredje sidan lite tråkigt och så har jag redan grymmaste vita solglasögonen.)

Shutter Shades

11 Responses to “Det är jag, Kanye och Mackan”

  1. Otto Says:

    Jag säger bara som Kanye en gång sa:

    ”Fuck this! My shades cost a million dollars, Pamela Anderson was in them, they was jumping across canyons and shit! If LoveSexMoney don’t have the same shades, this blog show loses credibility. ”

    Och för bandspelaren var det Cory Kennedy och inte cobrasnake som sa att vita shades var ute : )

  2. yfronten Says:

    De är ju skitcoola! Jag tycker din stil verkar vara de cerisa men vad vet jag?

  3. LSM Says:

    Otto 1 – LSM 0. Hahaha.

    Ja, de rosa är skitsnygga och jag kan absolut se mig själv i dem. Men det kanske vore spännande att köra nåt annat?

  4. Sassy Says:

    Jag gillar de blåa, men de rosa känns som sagt mer som din stil. Men börjar du inte få lite väl mycket rosa nu? Kanske kan vara kul att byta? Något så banbrytande som svart kanske vore skönt?

  5. Bästisen Says:

    Tror på blå. Lugnt.

  6. LSM Says:

    Sassy & Bästisen – Om den blå verkligen var färgen på bilden så lätt – men när man ser dem på folk på deras foton verkar den mer royalblå, en färg som jag egentligen älskar men har känt mig sviken av hela våren.

  7. kexet Says:

    ill get them in green. so any other colour for you! x

  8. LSM Says:

    Awesome – green is the only one I didn’t really want! ;) Let’s go shutter together! Or even order together and save some shipping?

  9. storey Says:

    Håller med kexet och miljörörelsen, green means go! Annars är har jag hört att rött är det nya svarta.

  10. kakan Says:

    tänkte också föreslå de rosa, sen de gröna men när inte det gick så röstar jag också på de blå. bara inte de svarta, för guds skull.

  11. Claudi Says:

    Hej! Tänkte precis beställa ett par shades,
    men är lite orolig över att man ska skriva in sitt
    kortnummer, är det lungt att skriva in det på
    paypal?
    Tack.


Kommentera

