Det blev de blå

ons 7 Nov -07

Nu ska jag gå och dricka öl med Erin.

2 Responses to “Det blev de blå”

  1. Sassy Says:

    Hur gick det!?

  2. LSM Says:

    Det var jättetrevligt. Vi satt och pratade i tre timmar och det blev aldrig pinsamt tyst.

    Hon är väldigt mycket av en ”taking it slow”-person så det blev inget hångel eller så, men det tror jag var lika bra, det kan nog vara bra för mig att det lite långsamt också. Men vem som helst annars hade jag väl hånglat upp när vi sa hejdå; nu ville jag vara lite respektfull och nöjde mig med tre kindpussar.

    Precis när jag kommit hem fick jag ett sms som tackade för en trevlig kväll…


Kommentera

