Inte idag

sön 11 Nov -07

När man ska skriva femtiotusen ord i november kommer det ofrånkomligen dagar då man skulle vilja blogga om sitt kärleksliv men behöver skriva på sin roman istället.

Det är tungt nu, med romanen.

Det är därför jag absolut inte kan tillåta mig själv att halka efter.

Men jag ska på dejt med Erin igen idag; vetefan. Var på brunch hos mustaschkillen; vetefan.

Måste. Skriva. Roman.

2 Responses to “Inte idag”

  1. paris Says:

    meneee jag vill ju ha alla juicy detaljer om ditt dejtingliv!

  2. LSM Says:

    Det kommer, det kommer! Jag ska göra en liten death match-uppställning :)


Kommentera

