Jag är inte större än såhär

tor 15 Nov -07

Varje gång jag lyssnar på Kanyes Homecoming (”talking bout Chi-town”) så viker sig en mjuk och vemodig liten filt om hjärtat och så tänker jag på tretusen email-Fargo som bor där och hur jag aldrig kommer stå och titta på fireworks at Lake Michigan med honom. Och så viskar en liten röst inifrån den där filten: maybe we could start again?

Baby do you remember when
Fireworks at Lake Michigan
Now I’m coming home again
Maybe we could start again?

One Response to “Jag är inte större än såhär”

  1. damp Says:

    Men… men… Han har ju butchat sin jattebraiga lat Home. http://youtube.com/watch?v=1AleAzWe8rs Skulle sakert gillat Homecoming om jag inte varit foralskad i Home forst.


Kommentera

