Check!

fre 16 Nov -07

Bildkommentar från gammal vän som hittat mig på facebook:

4 Responses to “Check!”

  1. jonas Says:

    [censurerat namn] eller? Du får blurra hårdare, vem som helst ser ju vad det står för namn.

  2. LSM Says:

    Du måste ju ha stålmannensyn! Fortfarande?

    PS. Jag blurrar inte, jag pixelerar, det är mycket coolare.

  3. Lisa Says:

    Vi som inte alltid känt dig kräver viss bakgrundsinfo om vederbörande, hur känner ni varandra och om han någon gång har varit aktivt kåt på dig. Jag ser mig som taleskvinna för en hel grupp av snokare.

  4. LSM Says:

    Vederbörande lärde känna mig på ett lajv i södra Norrland när jag var femton på det sextonde och blev tillsammans med hans kompis (som var tjugo… vederbörande var tjugotre). Han är lockig och söt och pratar norrländska. Någon slags kåthet har alltid funnits där, även om han mest pratade om att sova sked och pilla i håret då när jag var liten.

    Vederbörande är en ovanlig och intressant människa som jag känner stor ömhet inför, kanske mer ömhet än vad jag känner för hans kompis som jag var tillsammans med… trots att han som alla andra uppväxta rollspelarsnyggon gått och blivit tjock ;)


Kommentera

